akU ketika keCil...........

Salam.... Ni lah saya masa umur 1 tahun 8 bulan masih berhingus... Sebelum tuh saya memperkenalkan diri ini yup!!!! Saya Mohd Ridhuan bin Hashim dilahirkan pada 27 Julai opssss tahun dirahsiakan... HaHaha.... untuk makluman saya dilahirkan pada hari Isnin sama dengan hari kelahiran Nabi Muhammad S.A.W. dengan seberat 3.2 kg..... di Bt.3 Semabok, Melaka..... biasalah orang dulu-dulu nak jugak lahir di rumah walaupun!!!!!! hoSpital ada dibina.... HeheHe......

oraNg kata aku ni baik..... bet0l kew!!!! itu pendapat oraNG?????

apew kata koraNg plak tentaNg aku.........

Comments

  1. ha...baik sangat budak ni...

    ReplyDelete
  2. wan ne baik..cepat menolong bila diperlukan..tp kalu ckap ngan org yg lebih tua atau kengkawan lain kena jaga sikit bahasa..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kendalian Enjin 4 Lejang

Komponen-komponen Enjin

Sistem Enjin 2 Lejang