Terus Mengejar Impian!!!!



Impian saya kini bergelar seorang siswa dan menuntut di Institut Pengajian Awam Tinggi menjadi kenyataan akhirnya aku memilih Universiti Utara Malaysia secara Pembelajaran Jarak Jauh (PJJ) untuk aku menimba ilmu. Sekarang dah Semester 2 dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Awam walaupun sibuk dengan kekangan bekerja. Untuk mencapai impian tersebut, aku perlu berusaha belajar bersungguh-sungguh walaupun pelbagai rintangan dilalui. 

"Orang yang berjaya dalam hidup ialah orang yang sentiasa berfikian positif kepada tujuan itu tanpa menyimpang"

cam ye!!

Pandang ke hadapan... teruskan berdoa, bertenang dan sentiasa melangkah ke jalan yang terus... Semoga impian saya yang terakhir dapat membalas jasa ibu bapa saya dan membina keluarga bahagia. Ibu bapa menjadi saya lebih untuk berusaha untuk mengubah kehidupan, lantas aku sentiasa berdoa dapat menjadi seorang yang berguna pada keluarga, masyarakat dan negara khususnya..

AMIN.......

Comments

Popular posts from this blog

Kendalian Enjin 4 Lejang

Komponen-komponen Enjin

Sistem Enjin 2 Lejang